Dagen börjar dåligt och slutar dåligt.

Började med att jag inte hittade mitt smink sen så blev jag behandlad som en soppåse. Jag är inte lika värd som dom andra i min klass så jag får inte sitta med på lektionerna. Jag får sitta i värdens minsta rum helt själv och jobba. Och nu fick jag reda på att det är för att Johanna är rädd för mig. Och känner sig hotad om jag är i samma rum.. Hon har även sagt att jag slog henne VILKET JAG INTE GJORT! Jag har aldrig gråtit så Många gånger på 1dag förut. Lärarna sa att det bara är jag som gjort fel och att allt är mitt fel. Jag skrev sen till Johanna på Facebook och sa bara att hon inte kan fly hela livet. Sen så har jag nu börjat röka ordentligt. Rökte 5cigg idag. Var så förbannad och ledsen över att jag blev behandlad som skit Medans hon tydligen inte gjort något fel. Så det är inte fel att kalla mig fitta och orre och massa anat skit. Tur som fan att jag har dom i åttan & nian på min sida. Eller iallfall dom jag är med. Jag fick till och med sitta med Johan men det funkade inte heller. Jag har inte jobbat på 2dagar. Skolkat ca 5lektioner på grund av att allt tydligen är mitt fel. Sen ringer min mamma och säger att Johanna har sagt att jag har lagt upp nakenbilder på henne på min instagram. TROR HON ATT JAG SKULLE LÄGGA UPP HENNE PÅ MIN INSTA?! Hon är inte värd det. Inte ens i närheten av att vara med på min instagram.
Tack skolan som har gjort mig deprimerad eller iallfall börjat må väldigt dåligt. Behandlar mig som en soppåse och skyller allt på mig. Tack så jävla mycket för att jag aldrig kommer vilja gå tillbaka Dit.Tack för att ni behandlar mig utan respekt. Tack för att ni får mig att vilja ta livet av mig.

Bilden: jag försökte bara få henne att förstå att det inte hjälper att fly från problemen. Inte menar som ett hot och mer som en varning. Och med imorgon menade jag att jag kommer prata med henne även om jag måste binda fast henne så måste jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0