Depp,tankar och känslor

Från att vara som en person till att vi knappt pratar. Att se dig skriva det jag alltid velat att du ska skriva till mig till en annan person fick mig att bryta ihop totalt. Hur ska jag kunna gå vidare när jag vill börja gråta så fort jag ser dig med någon annan. Det skulle vara vi,bästa vänner till graven. Istället går jag ner till graven och du fortsätter leva. Samtidigt så är det bra att du iallfall lever som jag aldrig funnits i ditt liv. Det kanske jag aldrig varit häller men jag trodde iallafall att vi skulle kunna vara vänner eller kanske försöka att bara säga hej. Inget funkar för mig just nu så jag fattar inte vf det här skulle hjälpa men det känns bra att bara få ut det som varit inne i typ 2år
Suger efter cigaretter blir större och större på måndag kommer jag inte kunna stå emot längre. Vill redan nu bara öppna ett paket och röka mer och mer eller bara dricka mig full och slipa tänka dessa tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0