Dissar rubriker :$

Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva mitt hjärtas känsla just nu. Det är både lycka och sorg. Det är jul och jag sitter hemma ensam på mitt rum och tänker på allt jag gjort. Snart ska jag väll gå ner och hitta på något att äta. Men trots att jag är ensam så är jag så glad efter dagens pass på Marcus. Jag och Amanda red till säby och bara myste runt lite. Marcus var så underbar! Han gjorde inget utom några glädje skutt. Han har inte ridits ut på över 1månad så det var helt okej. Det var så skönt att bara sitta i hand box och mysa och inte tänka på något annat en honom <3
Imorgon så kommer jag rida ut och mysa i snön igen och bara få bort alla och bara fokusera på att njuta av tiden jag har kvar med honom.

Om det där inte är äkta lycka så finns den inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0