Irriterad tjej!

Asså nu blir jag riktigt irriterad på Johanna! Hon vågade inte komma till skolan idag när hon igår sa att vi skulle prata! Gick iväg till skolan och såg att hon inte var där. Fatta hur irriterad jag blev -.- lämnade in min berättelse idag men den var dock inte klar än men var tvungen att lämna in den för att få betyg i svenska. Asså om jag får underkänt så kommer jag aldrig gå till skolan igen! Jag har suttit i 3dagar och skrivit ner allt jag fått upp i huvudet som handlade om vad som hänt mellan mig och Johanna.
Nu blir det att åka iväg till stallet och sen dra vidare och fira min kompis som fyller 15! :) <3
På väg till skolan så jul pyntade jag och carro lite på tåget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0