Vad hände med det här?

Vad hände igentligen? Varför blev allt som det blev? Och varför gör du inget åt det?
Dom frågorna får jag ganska ofta när det gäller det som hände mellan min och Wilma. Ni som inte vet så är Wilma min bästa vän bara att vi inte längre pratar med varandra. Jag blev en annan person en den jag var innan och jag behandlade mina vänner som skit bland annat Wilma. Vi började små bråka och Wilma hittade andra vänner som inte behandlade henne som skit. Vi fortsatte att träffas men det var inte som förut. Jag kände mig utbytt och dissad. Jag ville verkligen att allt skulle bli som förut men jag hade sumpat alla chanser. Jag vill inte ta kontakt med Wilma då jag redan har förstört så mycket i våra liv genom att vi träffades mm. Den här julen utan henne var nog den jobbigaste julen jag haft. Men jag hoppas att hennes var bättre. Förra året på nyår var jag hos henne och vi hade så jäkla kul! Men i år blir det väll att dricka sig full och åka till Mariaungdom eller vad det nu heter. Jag glömmer aldrig bort våra as roliga stunder i stallet, på Ikea,hemma mm. Jag kommer allra bäst i håg när vi skulle åka och kolla på Tessan när hon skulle tävla Ove! Fy satan va linnea skämdes av att åka med oss vid 4på morgonen! Haha eller våra "modell shower i stallet. Dom glömmer jag aldrig! Vi har väldigt mycket underbara minnen alla minnen med henne är underbara.


Kommentarer
Postat av: W

:'( <3

2012-12-29 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0