Värdens bästa skoldag!

Skolan har aldrig varit roligare! Vi var så idiotiska och barnsliga. Vi sprang och gömde oss i deras klassrum för att ingen av oss orkade gå på lektionerna vi hade. Vi blev basted när en lärare gick in och tappade något och såg att vi satt under borden xD höll även på att bli kastad i snön av en assistent efter vi hade mulat honom. Ramlade även på varandra när vi tänkte springa iväg från lärarna som tänkte följa mes oss in på lektionerna igen.. Lite så där halt ute och sen springer man och ramlar mitt på odenplan :P haha sen kommer den bästa biten när jag skulle gömma mig för "bitterfittan" jag springen in i ett rum och ålar mig under ett pingisbord. Men jag kunde inte hålla skrattet borta när hon kom in och frågade var jag var så hon hittade mig. Sen blev det inte som planerat när jag,iga och carro stod ute och rökte så kommer Johanna och jag har velat prata med henne hela dagen. Så jag såg min skans och tänkte springa ikapp henne men då kommer hennes "livvakt" och sprang och höll fast mig och sen försökte jag slå honom mellan benen så jag skulle komma loss då pressar han upp mig emot en vägg och sa gå in på lektionen Johanna ska gå säkert till tunnelbanan. Tror dom i skolan att jag tänker misshandla henne?! Sen kommer dom och säger att vi stod och väntade på att hon skulle komma! Vi råkade bara stå där när hon kom. Jag kommer bli berömd av att skriva en bok om precis hur jag känner och vad jag har tyckt under min Skolgång i snitz. Har skrivit när jag har varit som argast och kommer lämna in den berättelsen som svenska uppgift om jag inte får godkänt på den kommer jag byta skola för jag har verkligen lagt ner min själ i den texten!
Men jag längtar som fan efter imorgon! :D <3
Tyvärr så går vi inte i samma klass iga är 97a och carro 98a men vi umgås på rasterna och har skit kul! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0