-

Hej om någon fler av er tycker jag är gör fel så är ni väldigt välkomna och säga det MEN LÄMNA ERA RIKTIGA NAMN! Om ni har något att säga.Kommer eventuellt skaffa lösenord till bloggen och bara ge ut det till dom jag litar på vilket inte är många. Men det är bara eventuellt.
Sen undrar jag vilka jag har skrivit skit om då jag inte har nämnt något namn.
Du som kommenterar ska veta att jag inte tar åt mig.
Jag har mer än en diagnos som gör så jag inte alltid kan tänka före jag göra saker. Jag skäms över dom men jag gör precis allt som alla utan diagnoser. Så se inte ner på mig på grund av mina diagnoser. Jag är stolt över att vara mig och att jag klarar 7an fast jag inte gått i skolan på 2år.


Kommentarer
Postat av: Alba(från Karlshem, you know)

Klart du ska vara stolt! Du visar ju att du kommit SÅ mycket längre och är SÅ mycket mognare än dom som kommenterar elakt. Dessutom utan namn.
:)

2012-11-13 @ 11:07:45
URL: http://aboutalba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0