Bitterfittornas drottning

Jag hatar min lärare så jävla mycket hon är bitterfittornas drottning ursäkta ordvalet med det stämmer! Idag så tänkte jag ge allt istället så skolkade jag. Jag orkade inte med hennes hot. Fösta lektionen var jag så taggad sen så bara ta hon min mobil och lägger den i någon jävla låda och la den där jag inte kunde nå.. Jag hör hur jag får sms och att det ringer. Jag fick inte ens kolla vem det var-.- tänk om Marcus hade blivit av sparkad ett ben i hagen eller rymt och blivit på körd?! Det förstörde första lektionen sen andra lektionen så la jag mobilen i bh och tänkte jobba men då kommer hon igen och börjar hota med att ringa min mamma för att jag inte gav min mobil till henne! Där fick jag nog jag gick ut och satte mig och lyssnade på musik bara för att. Satt sedan där hela lektionen och vägrade prata med henne. Sen hade vi slöjd och jag vägrade vara i samma rum som henne så jag satt i klassrummet och väntade på att dom skulle komma tillbaka. Sen så var det lunch och jag satte mig vid 9orna eller där dom brukar Sätta sig. Då sitter hon och glor på mig. På rasten gick jag även ut med några från nian och dom röker jag såg hela tiden min lärare springa och ställa sig i fönstret för att kolla vad dom gjorde med mig. JAG RÖKTE INTE JAG SA NEJ TILL CIGARETTER IDAG! Kanske röker imorgon men inte idag! Efter lunch gick jag hem orkade inte med hennes tjat om att ringa min mamma och säga att jh rökte när jag bara stod och pratade med dom. Så nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska gå dit imorgon eller inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara, du verkar ha väldigt mycket problem i din skola, tycker det är starkt av dig att gå dit varje dag ändå. Någonting som du dock ska tänka på är att den bästa hämnden är ett leende. Om någon vill bråka, le bara, var trevlig, det visar att du står över dem. "Killing with kindness" så att säga.

Jag förstår att du inte vill lämna ifrån dig telefonen, att du vill visa att du inte bryr dig om vad folk tycker och tänker, att du står upp för dig själv - men samtidigt, är det värt energin? Försök hålla en positiv attityd, sitt inte med mobilen oavsett hur löjligt det än är att man inte får lyssna på musik, ta det lugnt bara.

2012-11-29 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0