Dålig uppdatering

Uppdateringen är dålig men jag har varit sjuk och haft fullt upp.
Igår gick jag och några av mina vänner på fest i Hässelby men när vi kom dit så var det inget att spendera sin kväll på och vi var trött.. Så vi åkte hem och hemma så ringde jag Linn på Skype så satt vi och pratade med några random som hade Addat henne. Dom var riktigt jävla osociala men iallfall så satt vi och pratade med dom till 3 då kom jag på att jag hade morgon fordringen och skulle upp ca 3timmar senare. Så jag gick om la mig och vaknade sedan 06.00 och åkte i väg och fodrade. Jag höll på att ramla i leran men lyckades hålla mig på fötterna :) åkte hem och sov igen vaknade runt 12 och åkte sen till säby och red Cinnamon! Hon var så jävla duktig idag och längtar efter nästa vecka då jag antagligen kommer hoppa henne! :D tyvärr fotade ingen idag vad jag vet iallfall :(
Nu ligger jag hemma och planerar inför nästa helg då jag hade tänkt mig att dra ut med Junie och även gå på Globen horseshow men har liksom ingen att gå med då den personen jag skulle gå med inte vill längre. Får väll gå dit själv och shoppa loss..
Finisen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0