Det är anledningen till att jag älskar att blogga!

Att få sånna här underbara kommentarer är så jäkla roligt!
Svar: jag vet inte vilka det är bara att en tjej som heter Fanny men hon har bara ringt och "skojat" till skillnad från dom som skickar sms. Det är mer en 3atycken har inte sparat numren men kommer ihåg att dom slutat på 9957,03,16 och 38 det är iallfall det jag skrivit på anteckningar. Jag bråkar inte med någon just nu iallafall inte vad jag vet. Men alla hatar mig så vafan!
Det betyder Mycket genom att någon skriver det till mig. kärlek till dig som skrev denna kommentar <3 btw vem är du?


Kommentarer
Postat av: emma

jag heter Emma!:D

2012-11-06 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0