~

Nu kommer ett inlägg om lite allt möjligt.
Men i år har jag förlorat väldigt många vänner men har också fått Många nya. bland annat har jag kommit i kontakt med väldigt mycket snygga killar och trevliga tjejer! Vi har gjort mycket roliga grejer men även om det har varit väldigt roligt så är jag ändå väldigt ledsen över att jag förlorat mina gamla. Men har i sommar varit mycket med dom i min gamla klass (Felicia,Madde.jimmy,Micke,Anna) haha nu glömde jag säkert någon.. Men det är dom ända riktiga gamla vännerna som fortfarande är vänner för mig. Jag har väll kvar några andra men inte som jag verkligen är säkra på är mina vänner. Vanne,Zara,Jessica,Emmelie,Amanda, evve,Fillan typ dom har jag kvar i stallet jag hoppas iallafall dom är mina vänner. Man kan aldrig vara 100! Tack till alla mina gamla vänner som finns och försöker hjälpa mig<3 kärlek till er <3

Btw så fick jag ett mail idag om att söka in till MFL! Haha jag garvade som fan! XD


Kommentarer
Postat av: Zara

Självklart är jag din vän Sara! Kram på dig!!

2012-11-27 @ 09:21:26
URL: http://Livetenligtrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0