Första världskriget!

Tjo idag tänkte skolan skicka hem mig men då vi bara hade 1 lektion så fick jag stanna. Men när jag kom dit så vägrade hon som skrivit prata med mig jag fick typ damp Och puttade in henne i skåpen då kom några lärare och försökte hålla i mig Medans tjejen försökte komma ur mitt grepp. Vilket hon inte lyckades med jag skrek och skrek på henne då märkte jag hur många från 9an som stod och kolla och började sedan skrika cat fight! Sen fick jag gå in i ett rum och prata med en av kamratstöjarna (savning) och sen sprang jag in i klassrummet där hon satt och fortsatte skrika då säger hon det som INTE ÄR OKEJ. Hon skriker jag ligger iallfall inte runt! Jag blev så jävla förbannad! Det är inte okej att säga det inför hela klassen! Jag satte mig och lyssnade på vad hon hade att säga hon börjar skylla på en annan kille som är jätte snäll och att det var han som skrev vilket det var men han frågade om det var så hon tyckte och hon sa ja. Kommer nog inte att få gå tillbaka dit imorgon. Men jag ska dit iallafall det här ska inte sabba mitt mål om att gå i skolan. Tillslut blev hon så jävla arg på mig så hon kastade sin mobil i marken så den gick sönder och slutade fungera. Hon kommer säkert skylla på mig eller säga jag var så Arg eller något. Jag fick inte gå in i klassrummet mer och alla tycker säkert jag är idiotisk. Men jag ska inte slösa min liv på henne. Efter det gick hon hem då kom det fram en tjej i nian och frågade hur jag mådde och sa sen typ något om att jag inte ska slösa min tid på folk som försöker trycka ner mig och hon hade rätt så nu ska jag skita i henne och leve mitt liv.

JAG LIGGER RUNT OM JAG VILL.
Det här fick jag 2 min innan jag kom fram till skolan och sen vägrar hon prata med mig.


Kommentarer
Postat av: linda

varför polisanmäler inte du eller din mamma ungen? det där är INTE ok, det borde även lärarna å skolan fatta! Visade du sms å sånt?

2012-11-26 @ 17:53:18
Postat av: Wilma

Sara! Även fast vi inte är världsbästa kompisar längre så finns jag här ifall du skulle behöva de. Bara ring om de är nåt. Det här är inte okej!

2012-11-26 @ 23:06:15
Postat av: Alba

Fyfan. Det är INTE okej. Men, som du skrev, slösa ingen tid på henne!

2012-11-27 @ 18:21:23
URL: http://aboutalba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0