Jag är sjuk i huvudet det är jag redan medveten om!

Vaknade av att jag typ inte kunde prata och hade huvudvärk. Men pallade mig ändå iväg till skolan då jag redan ligger efter 2år.. Men är iallafall på väg till Marcus nu kommer få värdens utskällning då jag och mamma glömde ge en häst Hö. Men den hästen hade redan Hö i boxen så jag trodde hon redan hade get honom. Sen så smet en häst och vi glömde väll stänga dörren ordentligt. Så alla kommer tycka jag är in i huvudet ännu mer. Grejen är att det inte är många som vet vad jag gått igenom. Ingen vet att allt utom jag. Och jag tänker inte heller berätta det för någon annan heller då det bra fanns 1person jag verkligen litade på och han är borta. Saknar honom jätte Mycket men iallfall så det är riktigt jävla jobbigt att få klagomål speciellt från fler personer som inte har med saken att göra. Men iallafall så kommer jag nog inte åka iväg någon stans imorgon om jag inte mår bättre. Men min dag igår hjälpte väldigt mycket och är inte lika stressad längre men får se hur länge det håller. Men är rätt säker på att jag har fått fel diagnos då jag känner att medicinen inte hjälper.. Men Tänker inte byta medicin igen då jag inte orkar gå och ta mera blodprov. Hoppas att någon förstår att jag bara behövde få ut det här och inte bli arga. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0