Lala försov mig...

På väg till skolan efter att ha försovit mig! Vaknade när bussen gick så kastade mig upp och sprang till badrummet och fixade mig! Tog en macka och sprang till bussen. Han precis med bussen efter den jag skulle tagit igentligen. Ska kuta till tåget och sen gå till skolan då jag inte tänker springa runt på odenplan. Det blir bara fel om man stress sminkar sig iallafall för mig. Så nu sitter jag på bussen och har värdens fjortisrand!!
Juste igår i skolan var jag erotisk och sa att jag skulle kära mig med pennan jag prövade och började blöda!! Hahah min kompis prövade också men började inte blöda! Kanske inte mycket men iallafall att börja blöda av en ovässad penna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0