Mitt inlägg publiceras inte Skön lördag kväll

Skriver om mitt inlägg igen..
Igår åkte jag och Felicia ochträffade lite folk på Södermalm. Vi hade väldigt roligt. Vaknade med huvudvärk.. Men vi åkte runt i typ hela stan för att komma dit kändes det som. Vi vimlade tunt på fridhemsplan,tc,huvudsta,västraskogen,Södermalm och Slussen runt 12.00-03.00. Vi missade även det sista pendeltåget så vi fick åka tunnelbanan vilket jag hatar att göra på kvällarna/nätterna. Men vi lyckades tillslut komma hem! Vist klockan var 03.30 men iallafall vi kom hem! Jag skulle aldrig kommit hem själv. Tack till Felicia som räddade mig när jag höll på att gå fel :* <3

Nu taggar jag ett ridpass på Kilroy =)
(Bilden kommer inte upp:( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0