Nu får det räcka!

Nu har det fan gått en månad så om jag får ett till meddelande/telefonsamtal om att jag är en orre/rasist mm så anmäler jag dom! Jag är inte superman och klarar inte allting. Dom som känner mig väl vet vad jag har varit med om. Jag ska inte skriva ut allt här då det vore felaktigt om den informationen råkar komma till alla på ridskolan. Jag är trots allt fortfarande med i bus styrelsen och ska vara en bra förebild =) vilket jag inte lyckas med..
Men det här meddelandet fick jag i förra veckan. Vi alla är människor och ingen klarar av allt.
Ta hand om varandra istället för att kränka och få folk att må dåligt. <3 /Sara


Kommentarer
Postat av: anonym

men vem är det som sitter och skriver såna saker till dig? jag skulle kunna gissa vem men vill inte det. fast om man kollar in på hennes blogg så står det att det är någon som hon också bråkar med!
men du kommer att klara det här, det vet jag för du är en stark tjej med lysande personlighet och det är bra att ha någon som förebild så fortsätt med det!!<3 go girl!!!!

2012-11-05 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0