Onsdag

Vaknade runt 9och kom på att jag inte börjar klockan 10lägre så fick synda mig iväg till skolan för att inte komma så jätte sent. Kom runt 20över 10 Allså 10.20... Men hade no och engelska pallade inte att jobba så satt och smsa på no'n sen la jag min mobil på laddning i andra änden av klassrummet. Sen hade vi genomgång då får jag helt plötsligt massa sms. Så alla vänder sig om och kollar vad som händer jag tänkte gå dit men fick inte bara för att dom skulle jävlas jag fick inte heller veta vem det var. Jag satt där i 1fucking timme och undrade vem det var! Tillslut gick jag dit och såg att det bara var Simon och Fredrik som hade skickat 9-11 sms var... Jag har lärt mig att jag måste jobba på engelskan. Och lyssna mer på lektionerna!
Drog sen vidare till telis där jag visade Emmelie vad som ska göras och hur man gör det. Gick på promenader med Marcus. Det står en gubbe i skogen och kollar på vissa när dom rider det är skit läskigt asså han står liksom inte på vägen eller så han står bakom 2träd och typ gömmer sig :O kommer aldrig väga vara själv där igen!! Nu ska jag sova så jag inte försover mig imorgon :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0