Överansträngd?

Jag vet inte vad det är med mig men jag orkar inget och är stressad hela tiden. Vaknar flera gånger varje natt och är jätte stressad över skolan,Marcus,vänner och massa anat som inte ska nämnas på bloggen. Men kan jag Vara typ överansträngd? Jag vet inte riktigt vad som är fel bara att jag inte klarar stress mer jag somnar det första jag gör när jag kommer hem. Vaknar sedan och gråter. Känner att jag inte hinner med mitt liv. Jag hoppas det blir bättre annars kommer jag vara tvungen att skaffa ännu mer hjälp med Marcus och det vill jag inte. Jag vill igentligen pröva och ha helt själv men det hinner eller orkar jag absolut inte! Nu måste jag skynda iväg till bussen hörs sen :*
~Ingen är perfekt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0