Så trött

Jag har fått sovsjukan på riktigt! Jag vill sova hela tiden orkar ingenting eller något vill bara ligga i min säng och aldrig gå upp.. Men iallafall jag kämpade mig till skolan i morse och det gick väll bra -att jag höll på att ta fel tunnelbana imorse var så trött och visste inte vilken jag skulle ta. Kom sedan på att jag inte ska åka förbi Vällingby.. Väl i skolan så fick jag äntligen träffa Joan igen (snygga assistenten) hehe. Men jag gjorde bort mig så mycket idag genom att sitta och planera mitt självmord som kommer äga rum i framtiden. Jag ska hoppa från en bro. Men iallafall jag var borta hela dagen Och fattade ingenting. Matte,engelska,svenska vf har vi det för?! Jag fattar ingenting när jag är trött! Jag har sömnproblem på nätterna så jag sover kanske 3timmar sen vaknar jag och är uppe 4 och somnar igen. Väldigt jobbigt.. Jag kom på idag att det kan vara för att jag dricker 3 energi drycker varje dag då 2av dom är på kvällen och en på morgonen. Så ska pröva att inte dricka på kvällen. Har även börjat med min medicin igen! Ville inte ta den då jag skämdes över min diagnos. Men när Viktor vågade erkänna det gjorde jag också det. Men nu tar jag den varje kväll =) känner att mitt liv är på väg tillbaka! Snart är jag tillbaka som gamla galna Muppen! Kände att jag inte kan hålla mig till ett ämne idag. är för trött så god natt och sov sött :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0