Slarvigt skrivet

Jag vet inte vad som händer men sen i måndags har jag inte längre varit taggad på att gå till skolan. Men när jag är där så har en tjej i nian blivit lite som en syster idag bröt jag ihop totalt när min föredetta bästavän vägrar svara och hat blockerat mig överallt då han tror jag skickar nakenbilder bara för att tjejen i min klass gör det. När han nu vägrar prata med mig så klarar jag knappt av att äta. Han bor i Göteborg så jag kan inte åka hem till honom och kräva att han ska prata med mig. Men jag ska låta honom vara i fred då det är det han vill. Han kommer snart förhoppnings vis förstå att jag inte gör det. Men tillbaka till ämnet när jag bröt ihop så kom hon och hjälpte mig tvätta bort maskarna och sminka om mig så man inte skulle se att jag hade gråtit. Medans vissa andra tyckte jag var dum i huvudet och skrattade. Dom visste inte vad som hänt. Men nu är det skönt att det iallfall finns någon som finns i skolan. Och kan hjälpa mig att inte göra något dumt. Men jag kan inte studera då det ända i mitt huvud är Joel.. Hela tiden är det Joel,bara Joel hela tiden. Men jag ska kämpa måste iallfall försöka men att jag käftar upp mig emot lärarna hjälper inte. Idag blev jag utkastad från alla lektioner och satt och lyssnade på musik utan att jobba. Ena läraren säger att det är okej Medans den andra kommer och försöker ta min mobil. Jag fattar inte hur dom tänker. Och hur tänker man när man varje dag frågar vad som hände i måndags när jag säger samma svar varje gång. Om jag säger det har du inte med att göra så menar jag det! Gud va det här inlägget hoppar från sak till sak men hoppas ni överlever. Jag har inte varit hos Marcus idag då jag har mått så dåligt och inte sovit på natten. Jag kommer inte ta fler sömntabletter då jag bara bli skit trött på morgonen och vill inte gå upp. Imorgon blir det att gå till skolan och verkligen försöka jobba! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0