Tömkörning

Idag åkte jag till stallet där jag även fick kriga med Marcus.. Prövade och tömköra honom själv vilket jagvinte är så duktig på men efter ett tag så gick det faktiskt bra! Ska börja tömköra lite mera så han får lite muskler & för att det är så kul :) han blir bara lite sur när han behöver jobba och inte kan smita. Jag vågade inte pröva en galopp då jag inte riktigt kom ihåg precis hur jag gjorde. Jag fick improvisera en del och kände att det var bättre att bara köra skritt och trav :)
Btw så blir det igen fest i helgen för mig då jag har morgon fordring på söndag :( riktigt synd då jag faktiskt var skit taggad! Men drar ut med dom någon annan gång :)
Svar till Linda: jag vill inte polisanmäla då jag inte vill att det ska bli mer bråk i skolan än det redan är :)


Kommentarer
Postat av: linda

det skulle inte bli mer bråk, det är olagligt det de håller på med. Någon måste ju sätta stopp för det, å du bör ju inte offra ditt liv för att du vill skydda dem! Du måste ju få dem att hålla käft och lära sig hur man uppför sig, rätt och fel!

2012-11-27 @ 12:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0