Viktor frisk

Varje gång när jag mår dåligt kommer han med en peppande som får mig att må mycket bättre. Visst han har nog inte en aning om att just jag läser hans blogg och har honom som förebild. Men varje gång när jag mår skit så kommer en peppande text upp på hans blogg eller Instagram. Även om han inte vet att hur mycket han hjälper mig genom dom svåra tiderna så kan jag inte tacka honom nog för att han är sig själv och ger mig och många andra tillgång till att följa hans liv och ha värdens bästa förebild! Om ni inte vill vara mina vänner för att jag ser upp till Viktor så betyder det att våran vänskap inte betyder något för er. Han fick mig att förstå hur att jag skulle gå min egen väg och inte låta någon annan bestämma mitt öde. Hans peppande inlägg på bloggen fick mig att inte ge upp. han är min förebild och jag skäms inte för att säga det tvärtom jag är STOLT att ha honom som förebild! kommer ihåg första gången han svarade på mitt kik meddelande eller när han kommenterade min bild på instagram! Den lyckan är totalt oförglömlig! Satt och grät och skrek av glädje <3
Kärlek och respekt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0