-

Du är så patetisk som försöker skriva och få mig och må dåligt över vad jag gör. Jag lägger upp vad fan jag vill på MIN blogg! Min blogg inte din.
Du kanske är/var en del av mitt liv men just nu vill jag bara att du ska försvinna eller få gå igenom precis vad jag fått. På riktigt kanske låter hemskt men vill att hon ska veta precis hur det har varit för mig. Hon verkar må skit bra och sitta och snacka skit. Medans jag inte ens vill gå ut eller prata med någon. Visst vi är olika personer men iallafall ingen människa kan ha klarat det jag gått igenom utan att gråta. jag har länge funderar på hur skönt det skulle vara att bara dö. Slippa all skit på säby,hemma och bland vänner. Att bara få frid och inget mera skit samtidigt så är det så mycket jag inte hunnit göra.
En natt ett beslut


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns gränser också! Man får inte skriva vad man vill även om du tror det. Man får tex inte peka ut någon, och vad har du gjort nu?!? Till och med jag vet vem du menar...

2012-11-01 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0