3månader...

Vaknade upp ur en dröm och gråt hela min kudde var blöt av tårar. Jag fick beskedet att jag hade 3månader kvar att leva om dom inte han bota mig. Vet inte vad jag Hade för sjukdom men jag var iallafall ledsen och rädd. Jag mins bara delar men Viktor frisk,Wilma,Minova,Henke,Daniel,Fredrik var med. Jag fick ligga på sjukhus och fick sista veckan i mitt liv åka och säga hej då till allt och alla. Men fick bara prata inte krama eller göra något sånt. Jag fick aldrig krama minova en sista gång och säga hej då då Birger trodde jag kunde smitta vilket jag säkert kunde göra. Men måste åka och testa mig för typ sjukdomar då jag typ fick ångest när jag vaknade och hade drömt det här! Jag ska fan göra det i veckan! Måste man åka till något sjukhus eller kan man bara gå till en vårdcentral?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0