Behöver bara få ut det här

Ingen,ingen kommet förstå vad jag gick igenom. Ingen kommer förstå vad jag går igenom. Jag offrade allt jag hade. Alla mina vänner eller gamla vänner kanske jag ska säga. Jag pallar inte mer jag har inget kvar, inget som jag kan se fram emot. sitter och gråter min älskade Douglas är borta det är det värsta. Kan inte vara på säby längre. Kan inte gå till skolan. Jag åkte ner på botten för ca 2årsen sen hittade jag Viktor blogg då kämpade jag mig upp sen försvann Douglas då åkte jag ner igen Och har ingen kraft att ta mig upp med. Inget att kämpa för. Åker jag till säby så kommer jag bara få skit och dåligt kritik
Behöver bara få ut det här vet att vissa tycker att jag ska hålla det inom mig men jag orkar inte det mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0