Dagen

Dagen har varit tråkig varit hemma och sovit och fixat lite saker inför helgen =)
Sen gick jag och Sofia iväg till Bromma blocks och kollade lita saker. Jag köpte en jacka sen gick vi till ens och fika =) gick sedan hem igen och fortsatte fixa inför helgen :)
Nu ska jag ta ett varmt bad och vara förbereda för imorgon då jag ska dra och kolla på en ny skola! Ni som inte vet går jag inte i skolan på grund av personliga problem. Men nu ska det bli ändring på det skolan ligger någonstans vid odelplan. Så för hoppnings vis så börjar jag där redan nästa vecka =) <3
Juste jag har bestämt mig för att bli scout igen! :D det är jätte kul men hade så mycket med Marcus att jag inte han men nu har jag medryttare på torsdagar så jag hinner med det :D <3
Lite dålig uppdatering men försöker uppdatera så mycket som möjligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0