Dagens pass

Som jag skrev tidigare så tömkörde jag idag =) jag kom inte riktigt ihåg hur man skulle göra men det kom efter en liten stund började i skogen och sen mot säby gård/Järfälla ridcenter där jag även rider lektioner på söndagar. Det tog ca 1och en halv timme jag sprang/joggade nästan hela vägen det var väldigt jobbigt hehehe har ingen kondition... Men Marcus skötte sig jätte bra! Gick även förbi ett ställe där man kunde gå i oh dricka i sjön han var lite tveksam sen gick han i och drack. sen när vi kom till stallet så satt jag upp och skrittade av kände att jag vill rida lite :) han har börjat testa dom som rider väldigt mycket. Jag satt barbacka och la till spöt för att han inte gick framåt till tillräckligt då blev han lite arg och drar ner huvudet och kickar. Men jag satt kvar! Att jag hade honom förra året har hjälpt mig att få lite balans förr skulle jag flugit av direkt. Ni som red honom när han hade sina dåliga dagar fattar nog vad jag menar... Men nu ska jag städa inför imorgon! Då det kommer lite vänner hit på kvällen. Mamma är borta men jag är ingen som festar loss hemma iallfall =) <3
Kram, Sara
Inte jag som rider på bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0