Diss på rubriker

Jag vaknade idag och var helt svullen och röd vid ett ställe på halsen och gjorde väldigt ont att röra där men det gick ner när jag la på is Ska snart dra i väg till Säby för en gångs skull är jag taggad och känner mig lite välkommen iallafall! Har dessutom kommit kommit fram till ett beslut och det är att jag kommer fortsätta som skötare på minova. Iallafall ett tag till då jag inte klarar av att sluta just nu. Tänkte bara hälsa på henne idag då det inte är min sköt dag. Sen drar jag till Marcus och kvällsfodrar. Efter det ska jag eventuell typ på något disco!! HAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD xD sen kommer det några vänner hem till mig och sover eller Chillar =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0