Första inlägget!

Jag heter Sara och det är jag som kommer skriva här. Här kommer ni läsa om min vardag och jag kan redan nu säga att jag har Dyslexi vilket är stav och skriv svåriheter så jag kan lätt stava fel så inga onödiga kommentarer om det! På min fridtid är jag i stallet hos min foderhäst Marcus som står ute på järvafälltet. jag rider även på ridskolan järfälla ridcenter (säby) där jag även har min skötponny och sköthäst Minova och cinnamon.När jag inte är där så brukar jag umgås med mina vänner, för jag har faktikst vänner! Jag följer även min förebild Viktor frisk som jag tycker ni också ska följa! han är bara 17år och redan mångas förebild!
Ja ska fixa headen när jag år tid :) <3Ni får jätte gärna kommentera om det är något ni undrar! :) <3
/Sara Axelsson


 
lite bilder på viktor frisk,minova,cinnamon och mig :P <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0