Fredag kväll/natt

Igår hade jag ju kvällsfodring. Efter det gick jag ner till Sundbyberg och gick in på något disco i typ 15minuter sen drog jag Linn,Felicia,Alexandra och träffade några 15åriga killar och chillade lite till typ halv1 eller något :P lite skumt när det kommer fram en langare och försökte sälja kokain till oss... sen drog alla hem och så skulle liksom jag och Linn hitta tillbaka till Sundbyberg vilket gick ganska bra. Vi skildes åt vid stationen och precis då dog mitt batteri till mobilen!! Jag typ skrek faaaan och då kom det fram några ungdomar som nog hade haft lite väll kul och frågade om jag ville ha cigg jag sa nej och fortsatte gå. Dom ropade att jag var typ dum i huvudet jag skyndade där ifrån. Kom hem runt typ 1 och duschade. Vaknade runt 12 och skyndade mig iväg till stallet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0