Fy fan

Fy fan vilken lång dag! Jag kommer typ döööö! Nej men är så jäkla trött! Först gick jag på en visning av en skola vid odelplan och det gick väll bra jag börjar på måndag! Taggad men ändå nervös!
Sen drog jag till Marcus och red i typ 2timmar mest skritt och trav men han stod igår tror jag och han var så jäkla pigg och han dör inte av att röra sig lite mera. MEN HAN VAR SÅ FIIIIIN!! Hade snodd på MEN DET KÄNDES SOM VI FLÖG FRAM VISSA STUNDER! Älskar denna underbara häst! Men iallfall sen så bara var jag kvar och hängde vet inte vf men orkade inte åka hem... Är så trött och har varit det i typ 2veckor vill sova hela tiden aldrig gå upp bara sooooova och vila typ hela tiden! Nu ska jag gå och sova :* hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0