Hö lossning...

Idag fick vi in nytt Hö. Mår typ piss då jag är dam allergiker och det dammar väldigt mycket. Har legat och sovit hela dagen vid 17.00 fick jag ett sms om att det kom nytt Hö och att alla SKULLE vara där. Fick kasta mig upp ur sängen och dra iväg. Inte riktigt så jag ville tillbringa min kväll ville bara ligga i min säng och vila upp mig inför i morgon då det blir skola! Har sagt det ett tag men imorgon ska jag gå skiter i om jag blir sen,ser helt död ut jag ska fan gå dit! Sen ringde min medryttare och sa att hon åkte av när hon red ut och att Marcus sprang in i någon trädgård men men vi alla gör misstag så det är skit samma. Men jag och Wilma har lite planer om hur vi ska träffa både nellie berntsson och Viktor frisk samtidigt! Hehe vi kommer nog lyckas heheheheh!! Nu ska jag duscha och sen sova
Puss puss :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0