Lördag

Vaknade runt 11 åkte till stallet och fixade Marcus. Logerade och släppte lös honom i Padocken. Fick sedan ännu ett telefonsamtal från någon random. Det fick mig att må så dåligt så jag behövde bara få tänka lite så jag gick ut på en lite promenad med Marcus och sedan hoppade jag upp och skrittade till säby då jag ändå behövde hämta mig jacka. Jag fick tiden jag behövde och har tänkt nu. Mera om det senare. Sen skrittade jag tillbaka och borstade av honom och sen gav honom lite mat. Fick sjus hem av min kära moder. Kom hem och somnade vaknade typ för en kvart sen och gick ut en sväng typ Så har min dag sätt ut. tänkte titta på någon film? Något bra tips? =) bilderna kommer inte upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0