Meningslöst

Allt känns bara meningslöst just nu. Allt är alltid bara mitt fel. Allt jag gör är fel eller blir fel. Just nu vill jag bara ge upp och aldrig mer göra något. Men jag kommer inte sluta kämpa för att ni ska "vinna" jag ska kämpa för att klara skolan,klara av att gå till stallet och inte åka ner på botten igen!
Ni får en liten kort "historia" om vad som hänt då jag inte ska skriva ut allt på internet. men jag kan säga att det går väldigt mycket rykten om mig och någon Persson ger ut mitt nummer till folk. Jag får flera samtal varje dag om att jag är en hora,rasist eller bara dum i huvudet. Jag är 13 år och är INGEN hora eller rasist!Men även om jag inte är det så sårar det mig mycket genom att folk går och säger det. Har även fått sms. men jag ska byta nummer så jag slipper då jag inte orkar får mer sms/samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0