Regn, regn och mera regn

Det bara regnar och regnar! Jag blir lite ledsen när det regnar vet inte vf men iallafall så han jag precis in i stallet när det började regna. Känner mig fett lycklig men kom på att jag ändå var tvungen att rida då skulle ändå bli blöt... Men jag red med snodd idag det är en hjälptygel som hjälper hästen och ryttaren eller iallafall mig =) men det börjar bli väldig kalt nu men inte så kalt att jag tar på vinter jackan eller inte än iallafall!

Menjag vet inte vad jag ska blogg om så kom med förslag! Vad som helst frågestund,vidoeblogg mm jag är inte så kreativ så kommentera här under! =) <3
Och vad jag ska göra för heder mm eller jag gör den inte men tipsa om vad jag ska göra :) <3
Kram Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0