Säby,vänner och donken!

Idag har jag varit på säby oh skötte Cinnamon (ormen) kallar henne ormen för att hon är lite sur och bits men är inte elak! Sen efter det drog jag och Charlotte till donken och åt. På donken kommer det 4stycken cross killar och cross kolla är ofta väldigt snygga! Men jag säger till Charlotte att kolla och hon kollar och sen typ börjar hon skratta och typ spruta ut läsk ut munnen vet inte riktig vad hon gjorde.. Men en av killarna kollade och gav oss en undrande Blick... Hehe juste kanske skulle nämnt det här i förra inlägget men jag älskar att leta killar det är helt sjuk hur mycket snygga killar det finns i Sverige! :D jag är alltid igång med att leta! Men tillbaka till ämnet sen cyklade vi där i från och åkte tillbaka till säby där jag bytte om och sen drog vidare till Spånga där jag träffade Felicia och Madde och sen åkte vi och träffade några killar (inte snygga) men trevliga :)
Sen drog vi vidare till Vällingby och sen till Islandstorget där vi letade efter Adam . Adam är en kille jag gillar och är super gullig och så snäll! Har aldrig träffat en snällare kille förut! Vi lyckades hitta honom på en fotbollsplan :P vi pratade lite och sen drog vi hem. Nu ska jag Skype med lite folk :) hörs senareKram Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0