Scouter

Idag gick jag först gången på scoterna och jag tror att någon hatar mig föralltid... Det är så roligt att träffa mina gamla vänner och att dom minns mig! Haha fast bara för att jag hade blått hår men men iallafall så var det fett värt att hå dit! <3 dock så betedde jag mig som jag var 3och typ sprang omkring och skrek och tror att en kille hatar mig :(
Och känner att jag är så efter så vet inte om jag vill gå dit igen även om det var jätte roligt så känner jag att jag inte vill vara ivägen och bara springa efter utan att fatta något:( men ska pröva att gå dit på tisdag om jag hittar någon som kan ta Marcus <3
Kram Sara <3
Bild på Emma,mig,Ellinor och Simon riktigt sköna människor :* <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju jätte kul när du var där du får inte sluta du gör att alla blir glada. Har så himla roliga minnen och alla dom är på grund av dig. Du måste komma på lägret nästa år kommer bli fett med kul : ) Och Felix hatar inte dig HAHA! Puss <3

2012-10-12 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0