Skämt

Igår ringde några kompisar till mig och låssades att dom var invandrare och sa nästan samma sak som dom som ringer mig varje dag... Men när jag fick reda på att det var dom bröt jag ihop. Inga riktiga vänner ringer och skämtar om sånt.. Så här skrev dom efter. Jag är inte arg bara jävligt besvikna på dom.
Det var menat som ett skämt och inget illa menat mot dig! Jag visste inta att du skulle à så illa upp...
Jag visste inte att någon mer hade ringt dig.
Så förlåt det var verkligen inget illa menat, vi ringde inte bara dig om det är till någon hjälp.
Så FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT!!! Ring mig om du vill berätta mer! <33333333
Jag är super ledsen och jag skäms ENORMT! Mycke, det var inte med meningen att du skulle bli sp ledsen och arg. Jag sa det till dig så inte du skulle bli rädd om det var någon ful gubbe! Jag är verkligen super ledsen och jag förstår att du blir förbannad på oss! Att vi är så jäkla packade i skallena! Och att vi inte några liv! Jag tycker att du tuff Sara, att kunna stå rak i ryggen när flera personer har sagt elaka saker om dig och om din förebild , Viktor Frisk! Det är bra att du har någon som du ser upp till! Tycker att det är grymt starkt av dig att du struntar i all skit som finns i den jord! Jag ERKÄNNER att det var mycket fel av mig att låta det gå så långt! Om det hade hänt samma saker som har hänt dig som skulle hända mig asså jag skulle inte klara av det! Håll kvar i allt som är bra skit i det som är dåligt! Var dig själv! Var stark! Hoppades att du förstår vad jag menar med detta jag skriver nu till dig! Jag skäms över hela mitt hjärta till huvudet till mina små tår! Jag finns för dig! Jag har också haft det jobbigt en tid men det kommer bli bra, bara fortsätt att kämpa så kommer det gå bra! Du kan ringa mig!<3 <3 <3 <3 <3
Du kanske hörde när vi gick men: vi ville INTE va dumma på nåt sett, dock va vi det. Men om de är till nån tröst så ringde vi till massa andra å sa samma sak. Vi tycker jättemycket om dig å skulle absolut inte ringa dig om vi visste att du skulle bli ledsen. Vi 2 kanske aldrig kommer bli lika bra vänner som förut men jag bryr mig fortfarande lika mkt om dig, du är och kommer alltid vara min syster. Och man vill inte såra sin syster... <3 vill du prata skulle de va super, orkar du inte funkar sms jättebra! <3 :* Kram<33

HAR INTE HAFT NÅGOT INTERNET SÅ HAR INTE KUNNAT BLOGGA!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0