Skolan

Skrev ett litet inlägg tidigare men nu blir det ett lite längre.
Jag gick upp ca 08.45 och fixade mig sen runt 09.20 kom min mamma och hämtade mig. Kom fram typ 10.00 gick in i klassrummet och väntade på att någon skulle visa mig min plats. En lärare kom fram nästan precis och visade mig. Först var den engelska fattade precis ingenting hehe. Sen var det Lunch jag vete fan vad det var för mat :P men det gick å äta iallafall. Sen slutade 9orna och skulle ha lunch då kastar någon av dom vatten på en annan och så började dom springa runt med vatten jag satte mig och sket i dom då springer den ena förbi mig och samtidigt kastar den andra vatten som hamnade på mig -.- dom började skratta inte lika kul för mig... Sen var det det jobbigaste Skolfotografering. Jag visste inte om det innan jag kom dit så jag såg ut som en luffare. Mitt hår såg het fötjävligt ut men ingen är Perfect. Sen var det no men vi kollade på någon film inte så kul. Sen slutade jag Medans dom andra hade något annat. Sen skulle jag hitta hem... Jag visste inte vilken tunnelbana jag skulle ta men lyckades hitta till slut haha ;) Så såg min fösta Skoldag ut =) <3
~Viktor frisk~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0