Tro på dig själv

Våga vara dig själv och sluta aldrig tro! 
Ingen kan trycka ner dig om du inte låter dom gör det!Gå din egen väg,ta dina egna beslut,våga stå för vad du tycker och låt ingen,ingen säga vad du ska göra med ditt liv! Skriver detta då det är så många som inte vågar gå sin egna väg måste följa efter sin kompis. Det klart man får det men tänk efter om det är du eller någon annan som vill det! 
Fick en väldigt onödig kommentar där det stod att jag var helt störd i huvudet för att jag har Viktor frisk som förebild! Jag har vem jag vill som förebild,ingen ska komma och berätta för mig vem jag ska ha som förebild! Och inte ni heller ni bestämmer helt själva vad ni vill gör med era liv! Om jag skulle lyssnat på dom som sa att jag var dum i huvudet och sluta se upp till honom vet inte jag vad jag skulle göra. Jag skiter i om ni tycker jag är dum i huvudet när jag skriver det här men Jag mår BRA när jag läser hans blogg. Och jag älskar hans peppande inlägg när han skriver peppande saker så känns det speciellt.Så varför ska jag sluta? om jag slutar så bestämmer jag det inte någon annan! Om du vill göra något gör det och stanna inte upp bara för att någon tycker du inte ska göra det. Ta dina beslut innan någons annans.


Ta dina beslut,gå din egen väg,våg va dig själv och GÖR VAD DU VILL INTE DET NÅGON ANNAN VILL 
/Sara 
http://www.viktorfrisk.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0