Utbytt?

Är jag utbyt? Känner att det inte är samma band mellan oss sen jag fick Marcus. Känns som hon inte vill träffa mig och liksom är med andra istället. Vist har jag inte kunnat varit med henne då jag har haft fult upp men blandannat helgen,Marcus,skolan,tävlingen. Men nu verkar det som hon inte vill vara min vän. Jag liksom pratar med henne och hon är liksom frånvarande om ni fattar. Men jag förstår till en del att hon inte vill vara med mig men ändå inte. Men det är hennes beslut om hon vill eller inte vill vara med mig. Och jag accepterar hennes beslut. Även om det inte är så att jag är utbytt så känns det så.
Bilden kommer inte upp...


Kommentarer
Postat av: korven ;D

You mean me? :(

2012-10-15 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0