Flytten

Nu har vi äntligen flyttat tillbaka till Säby! Igår packade jag alla saker och red i väg till Säby med sällskap av Evve, Hanna,Felle och Selma. Väl framme så insåg jag att jag kommer sakna dom väldigt mycket och speciellt våra fika timmar :'( Säby är bra men alla dåliga minnen ligger kvar. Det är fortfarande jobbigt att vara på Säby efter allt som hänt mellan mig och en annan person. Men jag blev riktigt lycklig av att få träffa min lilla ponnie igen<3 Marcus trivs bra i sin box med lite mat :)
Bilderna kommer inte upp -.-


Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Men vad kul att få se dig på Säby igen! :D Varför flyttar du tillbaka? Säg till när du ska dit så kanske vi kan ses, du har ju alltid mig där om det är någonting! :) xoxo

2013-02-03 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0