Vart tog den lyckliga lilla Sara vägen?

Som alltid var glad och va med underbara vänner hela tiden. Bilden är tagen 2004 tror jag. Då var dom största problemen att man missad Bolibompa eller att ens favorit godis var slut på lördagen. Saknar tiderna när allt var bra, saknar alla barndomsvänner och alla minnen. En del vänner kommer jag antagligen aldrig mer få träffa. Men man förlorar vänner och får nya. Men varför kan inte bara jorden vara en plats utan krig,dödande, otrohet och droger? att alla kan leva tillsammans utan att döda,droga osv. Jag känner att drogade ungdomar inte få någon hjälp som funkar. Liksom om man torskar i Stockholm får man åka till Maria ungdom och lämna piss. Och eventuellt komma till ett behandlings hem men inget mer. Det känns som om vuxen värden blundar Jag måste låta som en idiot men jag försöker få fram vad jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0