Besviken på dom..

Blev så jävla besviken när jag kommer fram till ett ställe där jag skulle möta några kompisar och när jag mötte dom så hade dom tagit droger. Jag vet inte vad dom hade tagit men jag blev så besviken. Jag trodde verkligen att dom hade slutat med sånt skit. Jag drog där ifrån direkt. Jag tänker fan inte sitta där och kolla på hur dom "försvinner" eller vad man nu säger. Jag är så besviken på dom. Sitta på ett jävla skolgård och droga. Ni förstår inte hur besviken jag är. Jag trodde verkligen att dom hade slutat. Och jag trodde aldrig att dom skulle göra det inför mig..

Jag ska inte skriva några namn. men om ni ser det här så försök verkligen att sluta inte för min skull och inte för någon annans utan bara för din!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0