Dagen

Började dagen med att gå upp vid typ 1. Tog bussen till akalla och på väg till stallet så höll jag på att ramla. Jag lyckades ändå hålla mig på fötter.jag klarade mig bra men inte mina byxor.. Så klart så sprack ännu ett par av mina jeans. Jag har nu insätt att jag inte ska rida i jeans, då alla mina jeans har spruckit efter.. Gjorde i ordning allt hos honom och satte min och chillade lite med evve. Drog sen vidare till Spånga och träffade carro. Åkte hem till mig och hämtade lite pant burkar då jag verkligen behövde pengar. Åkte och pantade dom och sen åkte vi till ungdomsvården! Haha vi satt där och typ snackade helt forever alone! Sen åkte vi hem. Nu ligger jag hemma och ska sova.
Som sagt så har jag inget att blogga om och jag gör inte så mycket under dagarna.
JAG SKA SLUTA RÖKA (eller i alla fall försöka) har gått ner från 10-15 cigg per till 5-10 vilket jag tycker är väldigt bra! :D Nu ska jag sova, pöss

Bilderna kommer inte upp..


Kommentarer
Postat av: Ella

Sara, vi känner inte varandra särskilt bra men om det skulle vara något så finns jag här ifall du behöver prata. Ibland kan det vara bra att prata med någon utomstående. Och du kommer klara att sluta röka, för du är så otroligt stark, har även varit i den Austen själv och faktiskt slutat så om du behöver hjälp eller liknande är det bara att säga till! Somsagt du ska vara stolt över dig själv för att du är så otroligt stark!

2013-01-10 @ 07:57:46
URL: http://ellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0