.

Vrf är det alltid jag som gör fel? Jag drog ifrån skolan då jag redan första timmen bröt ihop. Jag pallade inte med allt ljud och nya elever osv. Jag vill bra vara hos min häst hela dagarna och sen på kvällarna träffa mina kompisar. Inte gå till någon jävla skola där man mår piss. Jag ska fan också börja knarka. Då slipper man tänka på alla problem. Bara leva i sin egen värld ett tag. Samtidigt så vet jag hur många som skulle bli besvikna på mig. Men allt är ändå redan skit så jag tror inte jag skulle märka någon skillnad. Jag är ändå med dom när dom tar droger så det ända jag behöver säga är kan jag få lite.
Kommer nog inte uppdatera så mycket då jag verkligen typ inte har någon att blogga om.


Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Nej sara, snälla. Gör det inte, för beroenden är så svåra att komma ur. Om du inte orkar med skolan, gå inte dit. Ta hem alla böckerna, prata med lärarna om hur och vad som ska gås igenom och fixa pluggandet hemma. Gå dit sen på provdagen och be att få sitta ensam i ett rum på eftermiddagen när alla gått hem. Men snälla, ag ber dig. Ge inte upp! Jag vet hur fin du är att vara med och hur jävla snäll du är. Muppig, men anorlunda är bra och gulligt. Jag är ju asknas, men det är charm! Men snälla, jag vill inte behöva sitta och se dig tyna bort längre, och jag vill inte se dig ge bort ditt liv till drogerna. Snälla, jag ber dig, var stark för dina vänner. För mig, för Marcus, för Minova, för alla som vill se SARA och ingen borttynad främmande flicka. Snälla. Kika mig när du väl känner fört, dock knasar den när jag inte är hemma. Har nytt nummer dock, men kika så får du det. Det är bara och ringa. Jag kan sitta uppe hela natten om det krävs för att du ska kunna må en smula bättre, för det är bättre än att må piss. Tro mig. Jag vet när livet suger, jag bor ju inte äns hemma längre... Men det är bara blicka in i nuet och inte stressa över framtiden, för då ger man upp så lätt för man inser hur svårt allting kommer vara på den långa vägen.

Älskar dig <3


2013-01-09 @ 16:11:49
URL: http://ericageorgsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0