?

Allt är bara ett frågetecken i mitt huvud. Visst jag kan ta kontakt med Wilma Om det är det hon vill. Men samtidigt så är jag rädd för att det ska bli värre än det redan är. Att jag ska förstöra mer. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Antagligen så tar jag kontakt och allt blir bra eller så kan det bli värre och jag mår ännu sämre. Allt kan också bli som det är nu. Men jag vet inte om jag vågar försöka. Nu kommer säkert någon bara Sara tänk YOLO! Men Det är inte så lätt att tänka så ibland. Aja tillbaks till ämnet  jag skulle kunna pröva och bara skriva någonting men jag är rädd för att jag ska förstöra mer. Men frågan är vågar jag riskera att förstöra mer för att allt ska bli bättre? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0