Imorgon

Imorgon då ska jag äntligen anmäla dom där idioterna som
Våldtog mig! Om jag inte fegar ur.. Dom kanske inte hamnar i fängelse men dom ska i Alla fall få en jävla massa skit efter vad dom gjorde med mig. Jag skiter igentligen i om dom Hamnar i fängelse men det dom gjorde ska komma ut så dom får skämmas riktigt jävla mycket. Moa och jag ska snacka imorgon och jag är nästan helt 100 på att jag kommer anmäla imorgon. Jag har inte vågat anmäla förut då jag har fått hot om jag gör det. Men om anmäler så kommer dom nog inte kunna göra något då jag redan anmält. Jag skulle ju kunna dra tillbaka anmälan men det kommer jag INTE göra!
Nu kommer Moa bli fett stolt över mig :D


Kommentarer
Postat av: ERICA GEORGSSON

Hon är inte den ända som blir stolt över dig Sara! DU är stark, DU KLARAR DET HÄR! ROCK ON! :D

2013-01-15 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0