Marcus

Jag vet att jag har svikit min underbara häst. Men jag har verkligen försökt att hinna med att mysa med honom osv. Vi har glidit i sär så mycket så att jag nästa glömt hur han är. Jag vet att jag låter helt sjuk men jag talar bara sanning. Idag så har jag varit med honom och myste. Jag kände att så fort jag va med honom mådde jag så Mycket bättre än innan. Jag blir så glad av att han bara reagerar när ropar han namn och idag till och med gnäggade han när jag gick förbi. Låt mig vara lycklig och sitt inte och säg att det för att jag ger honom mat. Det kan lika gärna vara "kärlek" eller vad man nu säger. Jag älskar Marcus och har och kommer alltid göra det.
Vi är back on track<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0