När slutar all skit och när kan jag börja mitt liv?

Från en bra dag till en skit dag. Någon jävel på ungdoms gården har tagit min älskling. Jag har legat vaken hela natten och gråtit det mesta av den. Jag vill kommer inte gå ut innan jag har mobil igen. Alla ni som tycker jag är helt störd för att jag inte tänker gå ut ni får gärna tycka det men dom som känner mig vet hur mycket min mobil betyder för mig. Jag är liksom helt tom utan den. Jag har aldrig gråtit så här mycket förut. Min mobil betyder så mycket för mig för att jag har dom ända bilderna på mig och Joel där+ sista konversationen med både honom och Wilma. Så nu kan ingen kontakta mig på något sätt. Har ingen mobil eller dator.
Först avlivades Maja sedan douglas och sen min dator när avlivas Marcus och minova..
Sista blogg inlägget tills jag får tag i en dator eller mobil att blogga ifrån.
Finaste Maja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0